سپاهان موزیک

ساخت وبلاگ

روانشناسی بالینی چیست؟

روانشناسی بالینی یکی از انواع روانشناسی میباشد که به مطالعه در مورد اختلالات روانی و راه های درمان آنها میپردازد. روانشناسی بالینی یکی از پرکاربردترين حوزه های روانشناسی است. روانشناسی بالینی به درک و پیش بینی و همچنین درمان اختلالات و نابهنجاری های رفتاری، ناتوانی های اجتماعی، هیجانی، زیست شناختی و ... کمک میکند. روانشناسی بالینی نسبت به دیگر شاخه های روانشناسی گسترده تر میباشد. روانشناسی بالینی با انواع بیماری ها از جمله اعتیاد، درگیری های خانوادگی و زناشویی، مشکلات عاطفی و ... سازگاری دارد. روانشناسی بالینی دارای رشته های تخصصی از جمله سلامت روانی کودکان و بزرگسالان، اختلالات هیجانی، اختلالات یادگیری و مصرف بی رویه داروها و همچنین روانشناسی سلامت میباشد.

 

روانشناسی بالینی

 

تاریخچه روانشناسی بالینی

تاریخچه روانشناسی بالینی به انسان های نخستین باز میگردد. زمانی که سرچشمه بیماری های روانی را اتفاقات ماورایی میدانستند. تاریخچه روانشناسی بالینی و تکامل آن با روانشناسی مرضی گره خورده است. از عمر روانشناسی بالینی به عنوان یک شاخه تخصصی و جداگانه از علم روانشناسی حدود 90 سال سپری میشود. در ایران روانشناسان بالینی بیشتر از سایر روانشناسان هستند و در زمینه علم روانشناسی کار میکنند. در دهه 1350 در ایران اولین دوره کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در بیمارستان روزبه شروع به کار کرد، بدنبال تعطیلی این مرکز انستیتو روانپزشکی تهران در سال 1365 عهده دار روانشناسی بالینی ایران شد همچنین اولین دانشجوی دکتری در سال 1381 از این انستیتو فارغ التحصیل شد.

 

 

مزایای روانشناسی بالینی

  •  روانشناسی بالینی با کمک به افراد برای غلبه بر مشکلاتشان قدم مهمی در بهبود زندگی آنها بر میدارد.
  •  ویژگی ها و خصوصیات هر بیمار باعث میشود که روانشناس بالینی براي حل مشکل آنها از ایده های خلاقانه استفاده کند.
  •  امکان کار روانشناسی بالینی به صورت خصوصی وجود دارد.

 

 

معایب شغلی روانشناسی بالینی

  •  بدلیل ماهیت روش درمان احتمال فشار بالای کاری وجود دارد.
  • در روانشناسی بالینی برای درمان بیمار باید زمان زیادی را سپری کرد و برای بیمار وقت گذاشت.
  • در روانشناسی بالینی، روانشناسان با افرادی که دارای اختلالات روانی و وضعیت ناپایدار و همچنین اهل جر و بحث هستند، سرکار دارند.
سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 348 تاريخ : 20 اسفند 1398 ساعت: 14:24

 

چرا اجاره روزانه آپارتمان مبله؟ 

حال این سوال مطرح است که اجاره خانه به صورت روزانه چه مزیتی برای کسی که آپارتمان را اجاره می‌کند دارد؟ اجاره روزانه آپارتمان‌های مبله می تواند برای افرادی که به تهران مسافرت یا مهاجرت می کنند بسیار مفید باشد. بعضی از افراد برای ماموریتی کاری به تهران می آیند و نمی‌خواهند که هزینه ی اضافی صرف اقامت در هتل را بدهند و ترجیح می دهند که آپارتمان مبله ای برای یک روز در تهران اجاره کنند که کاملا منطقی و معقول است.

اجاره روزانه آپارتمان مبله

 

توجه به قوانین مالک برای اجاره روزانه آپارتمان مبله

فرض را بر این بگیریم که شما آپارتمانی برای یک روز اجاره می کنید و قصد دارید که در آن یک مهمانی برگزار کنید ، قبل از اینکه تمام هزینه اجاره آپارتمان مبله در تهران را پرداخت کنید ، از قوانین و شرایط مالک مطلع شوید بعضی از مالکین مخالف این کار در ملک خود هستند. همچنین برخی از مالکین دوست ندارند که حیوانان از جمله سگ و گربه وارد منزل شوند حتما قبل از اجاره آپارتمان های مبله اطلاعات کامل را به دست بیاورید.

اما اگر اشتباها به ملک اجاره شده آسیب برسانید یعنی ،گوشه‌ای از مبل را پاره کنید،چیزی در لوله فاضلاب بیندازید و فرش خانه را بسوزانید ، مجسمه گران‌قیمتی را بشکنید؛ در این صورت باید ازجیب خودتان آن وسیله را تعمیر یا تعویض کنید.

شرایط اجاره روزانه آپارتمان مبله چیست؟

انتخاب و رزرو اپارتمان مبله مورد نظر حداقل یک روز قبل از ورود. در صورت پر نبودن آپارتمان مورد نظر، در همان روز نیز می‌شود رزرو خود را انجام داد.

مدارک لازم برای اجاره خانه مبله در تهران چیست؟

برای اجاره خانه مبله در تهران ارائه مدارک شناسایی لازم و معتبر. همچنین مدارک ممحرمیت برای زوجین

چرا اجاره روزانه آپارتمان مبله ؟

1.آپارتمان مبله تمام امکانات رفاهی از جمله وسایل آشپزی را دارد می باشد در حالی که هتل اینگونه نمی باشد.

2.ورود و خروج در آپارتمان مبله راحتتر و بی در دسر تر می باشد.

3.آزادی عمل(راحتی) مهمانان و مسفران عزیز در آپارتمان مبله نسبت به هتل مسلما بیشتر می باشد

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 372 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 2:24

پادکست چیست؟

خوب بدون معطلی می رویم سر اصل مطلب. ما تا کنون مطالب بالا را گفتیم تا مقدمه ای باشد برای ادامه بحث و پرداختن به پادکست دیجیتال مارکتینگ  و همین که بدانیم در کجای دنیای دیجیتال مارکتینگ قرار داریم.

 

پادکست چیست؟
پادکست چیست؟

 

قبل از اینکه بگوییم پادکست دیجیتال مارکتینگ چیست باید بگوییم که اصلا پادکست چیست؟

پادکست درواقع همان رادیو است. با این تفاوت که شما در رادیو نمی توانید ساعت بخش برنامه ها را تنظیم کنید و آن ها را به عقب و جلو  ببرید ولی در پادکست می توانید کنترل کامل روی آن داشته باشید.

اگر بخواهم از اهمیت پادکست برای شما بگویم؛ باید به این شعر معروف فروغ فرخزاد اشاره کنم که میگوید “تنها صداست که می ماند”البته از شوخی که بگذریم، مهمترین مزیت های پادکست ها برای افرادی است که امکان مطالعه ندارند. مثلا افرادی که پشت فرمان اتومبیل هستند و یا افراد نابینا! به علاوه این ها، پادکست ها می توانند برای افراد یک حس نوستالژی را فراهم آورند.

در واقع افراد زیادی هستند که علاقه زیادی به گوش دادن رادیو دارند. اما از آنجایی که محتوای رادیویی صدا و سیما، آن چنان که باید و شاید جذاب نیست. خود این موضوع می تواند یک فرصت مناسب برای افرادی باشد که می خواهند از طریق تولید محتوای صوتی و پادکست اقدام به دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی نمایند.

 

قبل از اینکه بگوییم پادکست دیجیتال مارکتینگ چیست باید بگوییم که اصلا پادکست چیست؟
قبل از اینکه بگوییم پادکست دیجیتال مارکتینگ چیست باید بگوییم که اصلا پادکست چیست؟

 

تولید پادکست چه مزایایی دارد؟

شاید بهتر باشد که این سوال را به این گونه بیان کنیم، چرا پادکست تولید کنیم؟

پادکست یکی از ابزارهای قوی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، دانش، خلاقیت، افکار و مواردی از این دست می باشد. شما در هر حوزه ای که فعالیت می کنید می توانید در کنار سایر روش های دیجیتال مارکتینگ، از پادکست ها هم استفاده نمایید.

فکر نکنید که پادکست فقط برای به اشتراک گذاشتن افکار احساسی و داستان سرایی است، نه! شما می توانید به راحتی از پادکست ها برای تولید محتوا و تبلیغات خودتان نیز استفاده نمایید.

 

تولید پادکست چه مزایایی دارد؟
تولید پادکست چه مزایایی دارد؟

 

به نظر من اگر بتوانید یک پخش کننده آنلاین صدا در رسانه خود داشته باشید که مانند رادیو عمل کرده و کاربران به جای استفاده از رادیو بتوانند از موبایل خود به برنامه های شما گوش کنند، به بزرگترین موفقیت کاری خود دست یافته اید. در این صورت خیلی راحت می توانید به تمام اهداف تجاری خود دست یابید. اما سوای این ها اگر بخواهیم به طور خلاصه مزایای پادکست ها بیان کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

جذب مخاطبین علاقه مند به پادکست

این نکته یادتان باشد که افراد زیادی هستند که علاقه مند به گوش دادن به محتوای صوتی هستند. دلایل زیادی هم برای این موضوع وجود دارد. افراد زیادی هستند که به دلیل شغلی که دارند نمی توانند در طول روز به دیدن ویدئو یا مطالعه بپردازند.

مانند افرادی که اوقات زیادی از وقت خود را در پشت فرمان اتومبیل سپری می کنند و یا آن هایی که از مشکلات نابینایی رنج می برند. جدا از اهداف تجاری خود بد نیست که توجه ویژه ای به افراد نابینا داشته باشید. تولید محتوا برای این افراد با هر نیتی که باشد اگر بر دانش و اطلاعات آن ها بیفزاید و گره از مشکلات آن ها بگشاید می تواند کار خداپسندانه ای باشد.

در کل در کنار این افراد، انسان های زیادی دیگری هستند که کلا با گوش دادن به رادیو در طول روز احساس آرامش می کنند. شما اگر بتوانید با محتوا صوتی یا همان پادکست هایی که تولید می کنید نظر آن ها را جلب کنید به طوری که پادکست ها و رسانه شما جایگزین رادیو برای آن ها شود؛ سهم زیادی از مخاطبین را به دست آورده اید.

 

جذب مخاطبین علاقه مند به پادکست
جذب مخاطبین علاقه مند به پادکست

 

به جز این مسائلی که در بالا به آن اشاره کرده ایم، به هیچ عنوان یک نوشته و متن نمی تواند مانند صدای انسان با مخاطب ارتباط برقرار کند. اگر مهارت های لازم در تولید پادکست را کسب کرده باشید و بتوانید به صورت حرفه ای به تولید پادکست بپردازید، می توانید به راحتی با حالات گفتار خود عواطف و احساست خود را به شنونده منتقل نمایید و او را تحت تاثیر قرار دهید. در این صورت مخاطبین نیز، با شما ارتباط عمیقی برقرار نموده و به مشتریان وفادار شما تبدیل می شوند.

منبع

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 336 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 2:18

 


با تور کوش آداسی به دیدن پرندگان مهاجر برویم

 

کوش آداسی یکی از بهترین گزینه های سفر است که بسیاری از زیبایی ها را در خود جای داده است ، یکی از این زیبای ها شهرهای ساحلی و جزیره های مثال زدنی جهان است که در سال باعث آمدن گردشگران بسیاری به این کشور آسیایی اروپایی می شود .

شهر کوش آداسی یکی از جاهای بسیار دیدنی در کشور ترکیه می باشد که در لغت به معنای جزیره ای است که پرندگان مهاجر به آن می آیند و ایرانیان از جمله توریست هایی هستند که به این جزیره زیبا  سفر می کنند ، برای این که بخواهید از این جزیره دیدن نمایید ، می توانید با کلیک بر روی لینک پکیج وارد صفحه خرید تور کوش آداسی نوروز 99 شده و پکیج مورد نظر خود را خریداری کنید.


کوش آداسی به تمامی مراکز گردشگری مهم نردیک به خود مثل ازمیر ، مریم آنا ، میلت ، دیدیم ، پاموکاله ، مارماریس و بودروم نزدیک است و جالب است بدانید که بندر کوش آداسی در نزدیکی جزیره " ساموس " که یک جزیره یونانی است ، قرار دارد و همین یکی از دلایل مهم جذب توریست به این منطقه است و اگر در بهار و تابستان با تور کوش آداسی به این جا سفر می کنید می توانید با قایق‌های موتوری به این جزیره یونانی بروید و آن جا را هم از نزدیک ببینید ، اگر قصد دارید که یک سفر عاشقانه و در عین حال هیجان انگیز را تجربه کنید حتما به کوش آداسی بروید و همه چیز را همزمان ببینید و تجربه کنید ، این بندر یکی از بنادر مهم اقتصادی و گردشگری در ترکیه به شمار می رود و برای سردمداران این کشور بسیار با ارزش است.

 

تور کوش آداسی

 

معمولا غذا، هتل، کرایه اتوبوس، مترو و ... از قیمت مناسبی برخوردار هست ولی بعضی مواقع در سال می توان با }جیبی مطمئن تر سفر کرد تا بتوان پول را برای قسمت های دیگر سفر نیز ذخیره کرد ، خرید هتل و بلیط از آژانس مسافرتی فرصت بسیار مناسبی است که با بودجه کم و در بهترین و کم ترین زمان سفر کرد و افرادی که نگرانی جیبشان را دارند می توانند به این شهر سفر کنند تا از جزیره زیبای پرندگان مهاجر عاشق دیدن نمایند ، به طور معمول کوش‌ آداسی از آب و هوای معتدلی برخوردار است ، تنها در ماه جولای میلادی است که هوا در این منطقه بسیار گرم می شود و شاید تحمل این گرما کمی سخت باشد ولی اگر در این زمان به کوش آداسی سفر کنید می توانید با هزینه ای کم تر از معمول به سفری رویایی بروید و در آب های شفاف این جا شنا کنید و در سواحل آن دوش آفتاب بگیرید.

 

 

چگونه به کوش آداسی برویم؟

 

معمولا پروازهایی که به کوش آداسی می روند در فرودگاه ازمیر فرود می آیند چرا که این فرودگاه ، نزدیک ‌ترین فرودگاه به این جزیره می باشد و در حدود 90 کیلومترباید رانندگی کرد تا به کوش آداسی رسید ، این نزدیک ترین راه رسیدن به بندر کوش آداسی می باشد ، لازم به ذکر است که تنها وسایل نقلیه عمومی در کوش آداسی ، تاکسی‌های خطی یا همان ون که به صورت اشتراکی می توانید با دیگران از آن استفاده کنید و همچنین تاکسی‌های دربستی هستند  و ورودی این تاکسی ها با محاسبه تاکسی‌متر در حدود 2 دلار می باشد و راحت بگویم تا جایی که می توانید از همان ون ها استفاده کنید تا پول برای کرایه زیاد ندهید ، اين تاکسی‌ها مسیر مشخصی دارند و در آن ها حركت می کنند و کرایه برای یک نفر 1.5 لير می باشد ، پس ببینید چقدر باصرفه تر از تاکسی ها هستند ، علاوه بر این دو وسیله ، اتوبوس‌هایی هم مسافران را با هزینه های خوب و مناسب به " ازمير " می برند و اینکه میتوانید از تور ارزان کوش آداسی لذت ببرید.

 

در کوش آداسی چه کنیم؟

 

امکانات تفریحی هتل را چک کنید : همیشه در سفر و وقتی که عملیات چک این تمام شد به اتاق خود بروید و کامل آن را بررسی کنید و در گوشه و کنار آن بروید و با سوراخ سنبه های آن آشنا شوید و ببنید که در هتل محل اقامتتان چه امکاناتی یا برنامه تفریحی وجود دارد و در چه حدی می توانید برای سرگرمی روی هتلتان حساب باز کنید ، در صورتی که هتل بسیار لوکس و مجهز به امکانات فوق استاندارد باشد ، می توانید در همان هتل به خوش گذرانی و تفریح بپردازید و پول الکی هدر ندهید ولی اگر امکانات تفریحی هتل محدود باشد دیگر چاره ای نیست تا به بیرون از آن بروید و در آن جا تفریح کنید.

 

تفریحات کوش آداسی


از جزیره کبوتر در کوش آداسی دیدن نمایید

کوش آداسی توسط یک اسکله به جزيره ای که نامش کبوتر است ، وصل می شود و در اسکله می توانید با کشتی های تفریحی به دریا بروید و لذت ببرید ، البته برای رفتن به جزیره کبوتر کوش آداسی از کشتی کروز استفاده می شود و می توانید به این جزيره زیبا برسید و در این مکان بسیار زیبا می توانید ساعتی را به آرامش فکر و درونتان اختصاص دهید و بدون توجه و فک کردن به چیزی تنه در لحظه زندگی کنید ، در این جا درختان زيتون زیادی هست که دستمال های سفيد به آن ها بسته شده است و جالب است بدانید که این دستمال های سفید رنگ را برای حاجت روایی و برآورده شدن آرزوها به شاخه ها گره زده اند ، که در شب بسیار دیدنی هستند.

 

به ساحل مخصوص بانوان بروید

قطعا کسی که به کوش آداسی سفر می کند ، به شنا و تفريحات آبی علاقه دارد ، در ساحل lady beach می توانید به تمام تفریحات و ورزش های آبی بپردازید و حسابی خودتان را تخلیه کنید ، در این جا ویلا هم می توانید اجاره نمایید ، علاوه بر این ساحل های دیگری هم در کوش آداسی هستند که محبوب و معروف اند مثل پلاژ گوورچين آداسي ، پلاژ ييلانچي بورنو ، پلاژ ياوان سو ، پلاژ کوشتور و پلاژ کارا اوا ، ولی پیشنهاد ما به شما همین ساحل بانوان می باشد ، لازم به ذکر است که در گذشته این ساحل تنها مختص بانوان بود ولی اکنون آقایان هم از آن استفاده می کنند ، اگر به کوش آداسی می روید حتما به آب گرم ياوان سو ، آب گرم ونوس و آب گرم گوزل چاملی بروید.

 

در تورهای تفریحی کوش آداسی شرکت کنید

یکی از تخفریحات جذاب در این شهر سفر دريايی آن است که با کشتی به دريا می روید و این کشتی در 3 ساحل توقف می کند و شما می توانید به شنا و تفريح مشغول شوید که از 8 صبح شروع می شود و 16 به پایان می رسد ، تور دیگر ، تور جيپ سافاری کوش آداسی است که یکی از مهیج ترین تورهای این جزیره می باشد و با سرعت و هیجان از تپه های شهر بالا و پایین می روید ، اگر زود سرگیجه می گیرید و یا در اثر تکان های شدید حالتان بد می شود.

به پارک آبی کوش آداسی بروید

اگر هتلتان از امکانات پارک آبی برخوردار نیست می توانید به پارک آبی آکوا فانتازيا و یا آدالند بروید و دلی از عذا در بیاورید و حسابی انرژی خود را با رهاسازی کورک درونتان تخلیه کنید ، در این پارک ها می توانید از سرسره های مختلف آبی و همچنین استخر هایی که مناسب بزرگ وکوچک است استفاده نمایید ، یکی از جذابیت های هیجان انگیز این پارک استخری است که در آن موج مصنوعی ایجاد می شود و می تواند لحظات بسیار خوشی را برای شما ایجاد کند و جالب است بدانید که طولانی ترین سرسره جهان همین جاست ، در این جا رستوران و کافی شاپ هم وجود دارد و شما می توانید برای رفع گرسنگی خود به آن ها مراجعه نمایید.

در این پارک آبی مجهز می توانید از دلفين پارک هم استفاده کنيد و البته برای این کار باید 15 یورو بپردازید و نمايش دلفين ها را تماشا کنید ، با این دلفين ها می توانید عکس یادگاری هم بگیرید که البته 90 یورو برای شما آب می خورد ، از دلفین که عبور کنیم ، می رسیم به آکواریوم ماهی که در آن می توان شنا کرد و با پرداخت 40 یورو به دنیای ماهی ها سفر کرد و ساعتی را مانند آن ها زندگی کرد ، کمی هزینه بر است ولی ارزشش را دارد .

 

آب و هوای کوش آداسی چگونه است ؟

 

کوش آداسی در امتداد سواحل غربی ترکیه قرار گرفته است و در طول سال از آب و هوای مدیترانه ای با زمستان هایی معتدل و تابستان های داغ و طولانی برخوردار می باشدو در ضمن تقریبا برای 300 روز از سال ، شهر کوش آداسی با تابش آفتاب همراه است و میانگین دمای فصلی آن به 30 تا 35 درجه سانتیگراد خواهد رسید و در ادامه لازم به ذکر است که گرم ترین ماه های کوش آداسی ژوییه ( مرداد ) و آگوست ( شهریور ماه ) است که دمای هوا به 42 درجه سانتیگراد نیز میرسد و در ماه های می ( اردیبهشت - خرداد ) و ژوئن ( خرداد - تیر ) امکان کاهش دما در شب نیز دیده می شود و از این جهت ، گردشگران در کوش آداسی باید به این نکته توجه داشته باشند که پوشاک مناسب همانند بلوز آستین بلند همراه داشته باشند و اینکه طی تابستان های کوش آداسی ، رطوبت هوا به 40 درصد می رسد و میانگین دمای آب 20 درجه سانتیگراد است .

بیشترین بارش سالانه در کوش آداسی طی ماه های دسامبر( دی ماه ) و ژانویه ( بهمن ماه ) دیده می شود و فصل گردشگری در کوش آداسی از اواخر آوریل ( فروردین ماه ) آغاز شده و تا اکتبر ( مهر ماه ) ادامه می یابد و اما فصل زمستان نیز با توجه به تعطیلات سال نو و جشن های بزرگی که در ترکیه برگزار می شود ، به تدریج از محبوبیت بیشتری برای گردشگران برخودار شده است .

 

بهترین زمان سفر به کوش آداسی 

 

بهترین زمان سفر به کوش آداسی بر اساس آب و هوا : 12 مارس تا 10 ژوئن ( 21 اسفند تا 20 خرداد ماه ) و 17 سپتامبر تا 2 دسامبر ( 26 شهریور تا 11 آذر ) ، فصل بهار و پاییز می باشد .

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 358 تاريخ : جمعه 20 دی 1398 ساعت: 18:09

داشتن یک کیف دستی زنانه داخل کمد لباس‌ها کمک می‌کند تا تیپ‌های متنوع‌تر و جذاب‌تری را داشته باشید. یکی از اکسسوری‌هایی که در دنیای پوشاک می‌تواند با کمترین هزینه استایل شما را تغییر بدهد کیف‌های دستی زنانه هستند. کیف‌های دستی از قدیم یکی اکسسوری‌های محبوب خانم‌ها بوده است. داشتن یک کیف دستی و دوشی زنانه می‌تواند تیپ‌های مختلفی را به استایل شما اضافه کند. البته یادتان باشد که اگر از طرح‌های مختلف کیف و کفش استفاده می‌کنید بهتر است از مدل‌های ساده‌‌ی کیف استفاده کنید که با بیشتر لباس‌های‌تان ست می‌شوند.

کیف زنانه قیمت مناسبی نسبت به دیگر اکسسوری‌ها دارد، برای همین داخل کمد هر خانمی چندتا از این کیف‌های دستی پیدا می‌شود. اگر لباس‌هایی که می‌پوشید معمولا رنگ‌ها و طرح‌های ساده‌‌ای دارند بهتر است از کیف‌های دستی با رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا بتوانید با هر لباسی، کیف دستی‌تان را ست کنید. رنگ‌های خنثی رنگ‌هایی هستند مانند خاکستری، مشکی، سرمه‌ای، زرشکی. در حقیقت رنگ‌های خنثی رنگ‌های گفته می‌شوند که با بیشتر لباس‌ها ست می‌شوند.

کیف دستی زنانه

طرح و مدل کیف دستی زنانه

برای انتخاب کیف دستی به شیوه‌ی درست و اصولی، ابتدا باید کاربرد کیف دستی‌ را مشخص کنید. کاربرد یک کیف دستی از موضوعاتی است که قبل از خرید باید به‌خوبی به آن دقت شود. برای مثال انتخاب یک کیف برای مهمانی یک‌سری ویژگی‌ها دارد و انتخاب کیف دستی برای کارهای روزمره یک‌سری ویژگی‌های دیگری دارد که باید قبل از خرید به آن دقت شود. همچنین اگر قرار است یک کیف زنانه برای قرارهای دوستانه‌ی خودتان انتخاب کنید بهتر است سراغ یک کیف جمع و جور بروید.

سعی کنید بیشتر از ۲ کیف دوشی و دستی زنانه داخل کمد داشته باشید تا برای ست کردن، دست‌تان بازتر باشد. یکی دیگر از نکاتی که برای خرید کیف دستی باید به آن دقت کنید جنس کیف است. البته کیف‌های دستی‌ معمولا از پارچه یا نوعی فوم هستند. همچنین در نظر داشته باشید که کیف‌های دستی طرح‌های زیادی دارند که شما باید متناسب با تیپ و استایلی که دارید کیف دستی و دوشی مناسب خودتان را انتخاب کنید.

همان‌طور که گفته شد کیف‌ دستی باید با کفش شما ست باشد. این موضوع داخل خیابان و رفت و آمدهای روزانه اهمیت چندانی ندارد اما در مجالس و مهمانی‌ها باید رعایت شود و کیف و کفش‌ کاملا ست باشند.

البته اگر کیف و کفش را جدای از هم و از دو جای مختلف بخرید ست کردن‌شان کار سختی به‌نظر می‌آید اما همین که رنگ کیف دستی‌تان با رنگ کفش‌تان تناسب داشته باشد می‌تواند کمک زیادی به ست شدن کیف و کفش‌تان داشته باشد. در ادامه‌ی مطلب جنس‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های مختلف کیف زنانه توضیح داده شده تا بتوانید یک کیف مناسب انتخاب کنید.

خرید کیف دستی زنانه ارزان

کیف‌های دستی برند معمولا قیمت خیلی زیادی دارند اما اگر می‌خواهید هزینه‌ی زیادی برای کیف دستی خود نکنید بهتر است از کیف‌های دستی داخلی و ایرانی استفاده کنید که قیمت خیلی مناسبی دارند و کیفیت آن‌ها نیز متناسب و معقول است.

کیف‌های دستی جنس‌های مختلفی دارند که کتان یکی از جنس‌های پرطرفدار و پرفروش کیف است. کیف‌های دستی کتان کیفیت خیلی خوبی دارند و می‌توانند برای کارهای روزمره مناسب باشند. البته اگر طرفدار استایل‌های خیابانی هستید، می‌توانید کیف دستی کتان با رنگ‌های مختلفی بخرید تا بتوانید با لباس‌های مختلف‌تان آن را ست‌ کنید.

کیف‌های چرم هم یکی از پرطرفدارترین جنس‌ها در کیف‌های دستی هستند. کیف دستی چرم، برای فصل زمستان و ست کردن با پالتوهای زمستانی انتخاب خیلی مناسبی است. کیف‌های دستی چرم را می‌توانید با دستکش زمستانی، کفش و پالتوی زمستانی‌تان ست کنید.

موضوع بعدی در انتخاب کیف دستی یا خرید کیف مجلسی رنگ آن است. همان‌طور که گفته شد رنگ کیف شما باید با استایل و تیپ شما هم‌خوانی داشته باشد. برای مثال اگر دانشجو یا کارمند هستید بهتر است رنگ کیف دستی‌تان متناسب با پوشش‌ شما باشد. برای مثال رنگ‌های خیلی تند معمولا در استایل‌های خیابانی استفاده می‌شوند که امروزه پرطرفدار هستند.

اندازه‌ی کیف دوشی یکی دیگر از موضوعات مهم در انتخاب کیف است که باید متناسب با نیاز و کاربرد انتخاب شود. کیف‌های بزرگ و جادار مناسب مجالس و میتیگ‌ها نیستند و برای قرارهای کاری و روزمره، کیف‌های دستی کوچک مناسب هستند. کیف‌های دستی جمع و جور معمولا فاقد جیب هستند و در بیشتر موارد جای یک تلفن همراه و چند قلم لوازم آرایشی را دارند.

کیف‌های دستی چند منظوره برای بسیاری از مکان‌ها مناسب است و شما می‌توانید با خرید یک کیف چند منظوره در بسیاری از قرارها و مهمانی‌ها از کیف دستی‌تان استفاده کنید.

کیف مجلسی زنانهکیف مجلسی

فروشگاه کیف دستی زنانه

فروشگاهی که برای خرید اینترنتی کیف دستی زنانه انتخاب می‌کنید، باید فروشگاه معتبری باشد تا در تک‌ تک مراحل خرید همراه‌ شما باشد. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان فروشگاه مرجع خرید کیف‌های دستی زنانه، در همه‌ی مراحل خرید همراه شماست. فروشگاه زرینچه به شما کمک می‌کند تا کیف خودتان را راحت‌تر انتخاب کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

در دنیای امروزی که همه‌ی افراد ارتباط نزدیکی با اینترنت دارند یکی از موضوعاتی که در هنگام خرید اینترنتی کمی آزاردهنده است، لمس نکردن فیزیکی محصول است. برای همین فروشگاه‌های آنلاین معتبر و تخصصی، برای بهتر حس کردن همه‌ی ویژگی‌های محصول سعی می‌کنند نقد و بررسی دقیق محصول را بنویسند یا مثلا با نوشتن تک ‌تک ویژگی‌های محصول به شما کمک می‌کنند تا بتوانید نقاط قوت و ضعف محصول را متوجه شوید.

در حقیقت هنگامی شما به یک فروشگاه فیزیکی سر می‌زنید، درست است که از نزدیک محصول ر می‌بینید، اما معمولا فروشنده نقاط ضعف محصول را به شما نمی‌گوید. پس احتمالا شما این نقاط ضعف را بعد از خرید و استفاده از محصول متوجه می‌شوید. این موضوع ممکن است باعث به‌وحود آمدن یک تجربه‌ی بد برای خرید شما بشود. شما موقع خرید از فروشگاه اینترنتی، می‌توانید نقد و بررسی دقیق محصول که کارشناس‌های باتجربه نوشته‌اند را بخوانید. مهم‌تر از همه این‌که می‌توانید نظر خریداران قبلی را هم بخوانید و با اطمینان بیشتری خرید کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی زرینچه

بسیار مهم است که خریدهای‌ خودتان را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر انجام بدهید. مزایای خرید به‌صورت اینترنتی بسیار زیاد است. همان‌طور که می‌دانید، می‌توانید کالای خودتان را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. و اگر به هر دلیلی پشیمان شدید، می‌توانید تا ۷ روز بدون هیچ مشکلی هزینه پرداختی خودتان را پس بگیرید. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان مرجع اینترنتی کیف به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را برای خودتان انتخاب کنید.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 328 تاريخ : 3 دی 1398 ساعت: 18:0

زیاد که باشی زیادی میشی از پازل باند

دانلود آهنگ محبوب داستان از پازل باند

Singer: Puzzle Band | Song : Dastan

↓ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن آهنگ از حنا موزیک ↓

زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم تو داری میشی

دانلود آهنگ زیاد که باشی زیادی میشی از پازل باند

 

متن داستان پازل باند

زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم تو داری میشی
هیچوقت این احساس بهت نمیساخت دلم میخواستت دلت نمیساخت
زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه
بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه
زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه
بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که حد بگذره ته داستانه

زیاد که باشی زیادی میشی از پازل باند

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 529 تاريخ : 24 فروردين 1398 ساعت: 9:35

3 گام اساسی در آهنگسازی برای ساخت یک آهنگ چیست؟

ساخت یک آهنگ خوب، زنده و جالب هدف هر موزیسین و آهنگسازی است. با این حال، قبل از اینکه شما نگران تولید یک آهنگ خوب باشید باید ابتدا اصول اولیه آهنگسازی را بدانید تا بتوانید اقدام به ساخت و نوشتن یک آهنگ جذاب و زیبا کنید. در این مطلب 3 گام اساسی در آهنگسازی را برای شما شرح می دهیم.

یک روش ساده برای نگاه کردن به یک آهنگ این است که آن را همانند یک خانه تصور کنید. ظاهر هر خانه ای متفاوت است، اما تمام خانه ها سه بخش کلیدی دارند: پایه، ساختار و دیزاین داخلی. مانند یک خانه، هر آهنگی نیز این سه ویژگی اصلی را دارد. اگر میخواهید یک آهنگ بنویسید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید، این قیاس ممکن است به شما کمک کند. هر یک از این سه بخش، قسمت های مناسبی برای شروع یک آهنگ هستند


1. نوشتن یک آهنگ: پایه

اگر از مقیاس خانه برای آهنگسازی استفاده کنیم، می توانیم پایه و اساس خانه را با بیس لاین یا آکورد اصلی آهنگ مقایسه کنیم. نوت پایه و یا آکورد در اصل ریشه یک آهنگ هستند، همانطور که پایه و اساس یک ساختمان ریشه آن است. شروع با بخش بیس آهنگ یک راه عالی برای ایجاد مود و احساس برای آهنگ است. اگر ریتم قوی باشد، شانس خوبی وجود دارد تا بقیه آهنگ نیز جالب شود.

برای ایده گرفتن می توانید به آهنگ های مورد علاقه تان گوش کنید و به بیس لاین آنها توجه کنید. بیس و ریتم یک از ارکان اصلی لذت بردن از یک آهنگ هستند. همانند خانه در یک آهنگ نیز همه چیز بر اساس بیس یا پایه ساخته می شوند و از آن پیروی می کنند.

2. ساختار

یک خانه بدون ساختار نمی تواند وجود داشته باشد این مسئله برای یک آهنگ نیز صدق می کند.حالا، این بدان معنی نیست که ساختار باید پیچیده یا ساده باشد، هرچند که می تواند باشد. بعضی از خانه ها مانند مکعب های متقارن کاملا متساوی هستند، در حالی که بعضی دیگر به صورت گسترده، نامتقارن و حتی نمایشی هستند.  قبل از ساخت آهنگ از خودتان بپرسید که چه آهنگی وی خواهید بسازید؟


بیشتر آهنگ های پاپ ، ساختار بسیار ساده ای دارند. یک ورس وجود دارد، سپس یک کوروس، ورس دوم، و سپس یک کوروس دیگر. البته این ساختار می تواند متفاوت باشد. این ساختار به عنوان یک ساختار ABAB شناخته می شود، ورس  “A” و  کوروس “B”. گاهی وقتها bridge یا پل نیز از کوروس نهایی ممکن است اضافه شود که آن را نیز با حرف “c” نمایش می دهند. این یک فرمول ساده برای ساخت بسیاری از آهنگ ها است.. داشتن یک ساختار در ذهن، بدون در نظر گرفتن سادگی و پیچیدگی آن، یکی از بخش های مناسب برای شروع ساختن یک آهنگ است.

3. دیزاین داخلی، یا ملودی (و شعر)

یک خانه ممکن است مستحکم باشد و از بیرون بسیار خوب به نظر برسد، اما چه چیزی داخل خانه است ؟  دکوراسیون داخلی خانه باعث زیبایی داخل آن می شود. همین امر برای موسیقی صدق می کند چیزی که باعث گیرا بودن و ماندگاری یک آهنگ می شود ملودی است. همچنین یک شعر خوب می تواند حتی یک ملودی را ماندگارتر و تاثیرش را عمیق تر کند. یک شعر خوب را میتوان روح یک آهنگ نامید.

منابع : وارونه - فارس نیوز

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 470 تاريخ : شنبه 10 فروردين 1398 ساعت: 15:36

 

قیمت آهن و موارد موثر بر آن

چین در مواجهه با قیمت های بالای واردات و نوسان قیمت آهن، قدرت قیمت گذاری را ندارد، اگرچه چین از سال 2003 اولین بار در واردات آهن وارد شده است.

ادبیات موجود معمولا عوامل تأثیرات قیمت آهن را با استفاده از روش میانگین محاسبه می کنند. دشوار است که تاثیر دقیق عوامل مختلف بر قیمت ها را دقیق نشان دهیم.

در این مقاله به منظور فراهم آوردن پایه قوی برای دولت چین برای تدوین سیاست، این مقاله یک مدل رگرسیون quantile با متغیرهای عقب مانده برای اندازه گیری.

 

عوامل موثر بر قیمت واردات آهن

عوامل موثر بر قیمت واردات آهن در چین در سطح بالا، متوسط ​​و پایین قیمت را توسعه می دهد. تجزیه و تحلیل داده های ماهانه را از طریق ژانویه 2003 تا مارچ 2015 استفاده می کند.

نتایج نشان می دهد که شدت اثر عوامل بر روی قیمت ها تحت شرایط مختلف متفاوت است. قیمت آهن با افزایش قیمتها، میزان تاثیر مثبت دوره قبلی تولید فولاد خام بر قیمت آهن به تدریج کاهش می یابد.

برعکس، مقاومت دوره ی قبلی اثر منفی واردات بر قیمت ها کاهش می یابد. علاوه بر این، تایید می کند که چین در بازار بین المللی آهن هیچ صدایی ندارد.

در مقادیر کم، قدرت تاثیر دوره سنگ آهن قبلی نسبت به قیمت ها نسبت به تولید آهن چینی در قیمت های واردات بیشتر است زیرا درجه سنگ آهن سنگ آهن چین کم است.

بنابراین، هنگامی که قیمت آهن کم باشد، چین باید واردات آهن را به طور مناسب گسترش دهد و بهره برداری از منابع معدن سنگین پایین را کاهش دهد.

 

تولید فولاد خام

علاوه بر این، چین باید تولید فولاد خام را بهینه سازی کند و به طور فعال در اکتشاف و معدن آهن در خارج از کشور سرمایه گذاری کند تا اثر نوسانات قیمت را کاهش دهد و وابستگی به آهن وارداتی کاهش یابد.

چین همچنین ممکن است توسعه یک بازار آتی بین المللی آهن را ترویج دهد و مدل های کسب و کار آهن را به منظور رفع خطرات ارز خارجی به دلیل شاخص دلار آمریکا تاثیر بیشتر بر قیمت ها داشته باشد.

محققان تحقیق گسترده ای در رابطه با عوامل موثر بر قیمت واردات آهن در چین انجام داده اند.

علاوه بر این، بیشتر روش های ارائه شده، از روش معمول کوچکترین مربع (OLS) برای اندازه گیری داده های کلی استفاده می کنند.

 در عمل، روش OLS ممکن است ناسازگار باشد زیرا نمی تواند اطلاعات قیمت آهن مربوط به نقاط توزیع داده را در نظر بگیرد با توجه به این که برآوردگرهای OLS روی میانگین به عنوان یک اندازه گیری از محل تمرکز می کنند و در نتیجه اطلاعات مربوط به نقاط توزیع از بین می روند.

 

مدل سازی کانیل در تعیین قیمت آهن

مدل سازی کانیل ها به جای میانگین نه تنها سبب ارتقاء مدل می شود، بلکه تصویر کاملتری از داده ها را به ویژه هنگامی که به اطلاعات توزیع غیر عادی می رسد، نشان می دهد.

این مقاله یک تحلیل رگرسیون کانیل انجام شده از عوامل موثر بر قیمت های آهن را انجام می دهد. این تمرکز بر دو موضوع کلی است.

اولا، چرا این مقاله برای تجزیه و تحلیل قیمت های آهن، رگرسیون کانیل را انتخاب می کند؟ دوم اینکه، کدام عوامل تاثیری بر قیمت های مختلف می گذارند؟

این مقاله از بخش است که مزایای مدل رگرسیون کانیل را توصیف می کند و این مدل را با آزمون توزیع نرمال متغیرها انتخاب می کند.

بخش زیر بر انتخاب عواملی است که تاثیر قابل توجهی بر قیمت آهن دارند، با استفاده از مدل رگرسیون متغیر عقب مانده و گام به گام. پس از آن بخشي از مقاله محاسبه درجه گيري متفاوت عوامل تأثيرگذار بر قيمت ها تحت كيفيت متفاوت است. در بخش آخر برخی نتایج جالب و پیشنهادات سیاسی انجام می شود.

 

تحقیقات محققان

محققان تحقیق گسترده ای در رابطه با عوامل موثر بر قیمت واردات آهن در چین انجام داده اند. علاوه بر این، بیشتر روش های ارائه شده، از روش معمول کوچکترین مربع (OLS) برای اندازه گیری داده های کلی استفاده می کنند.

در عمل، روش OLS ممکن است ناسازگار باشد زیرا نمی تواند اطلاعات مربوط به نقاط توزیع داده را در نظر بگیرد با توجه به این که برآوردگرهای OLS روی میانگین به عنوان یک اندازه گیری از محل تمرکز می کنند و در نتیجه اطلاعات مربوط به نقاط توزیع از بین می روند.

مدل سازی کانیل ها به جای میانگین نه تنها سبب ارتقاء مدل می شود، بلکه تصویر کاملتری از داده ها را به ویژه هنگامی که به اطلاعات توزیع غیر عادی می رسد، نشان می دهد.

 

چرا قیمت آهن متغیر است؟
 

این مقاله یک تحلیل رگرسیون کانیل انجام شده از عوامل موثر بر قیمت های آهن را انجام می دهد. این تمرکز بر دو موضوع کلی است. اولا، چرا این مقاله برای تجزیه و تحلیل قیمت های آهن، رگرسیون کانیل را انتخاب می کند؟ دوم اینکه، کدام عوامل تاثیری بر قیمت های مختلف می گذارند؟

این مقاله از بخش است که مزایای مدل رگرسیون کانیل را توصیف می کند و این مدل را با آزمون توزیع نرمال متغیرها انتخاب می کند. بخش زیر بر انتخاب عواملی است که تاثیر قابل توجهی بر قیمت آهن دارند، با استفاده از مدل رگرسیون متغیر عقب مانده و گام به گام.

پس از آن بخشي از مقاله محاسبه درجه گيري متفاوت عوامل تأثيرگذار بر قيمت ها تحت كيفيت متفاوت است. در بخش آخر برخی نتایج جالب و پیشنهادات سیاسی انجام می شود.

به طور عمده عوامل قیمت آهن عبارتند از: تولید فولاد خام چین، میزان تمرکز صنعت فولاد چین، BDI، واردات آهن چینی، واردات و صادرات آهن جهانی، تولید سنگ معدن داخلی چین، USDX و درجه درجه انحصار.

برخی مطالعات نشان می دهد که تولید فولاد خام چین، BDI و واردات آهن در چین، همبستگی مثبتی با قیمت واردات آهن دارند و USDX تاثیر منفی بر قیمت های واردات دارد. با این حال، قدرت عوامل تأثیرگذار بر قیمت ها متفاوت است.

روش های کیفی و کمی برای تحلیل عوامل موثر بر قیمت واردات آهن مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، روش کیفی معرفتی خاصی است.

 

تحلیل کمی مدل کانیل

در تحلیل کمی، بسیاری از محققان از روش حداقل مربعات معمولی (OLS) برای مطالعه رابطه بین عوامل استفاده کردند. دو مزیت عمده استفاده از رگرسیون کانیل به جای OLS وجود دارد.

اولا، به جای اینکه توزیع نرمال عبارات خطا را بر اساس رگرسیون فرض کنیم، رگرسیون کایلل هیچ توجیهی برای توزیع عبارات خطا ندارد. این انعطاف پذیری، برآوردهای رگرسیون کانیل نشان دهنده استحکام مدل قوی تر نسبت به نتایج حاصل از رگرسیون OLS است.

ثانيا، رگرسيون كيفي مناسب زماني است كه موقعيت مركزي توزيع شرطي و دمي ها به طور معني داري با كوواريات ها متفاوت باشد.

همان طور که قیمت های وارداتی فراروی نوسان است، رگرسیون چیلیل می تواند نتیجه گیری های مربوط به تاثیر متغیرهای توضیحی را که موجب توزیع قیمت های وارداتی می شود، تعیین کند. برای تجزیه و تحلیل قیمت های واردات، مدل رگرسیون کیفی را انتخاب کنید.

 

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 538 تاريخ : شنبه 10 فروردين 1398 ساعت: 15:26

خبرنامه